Lista Narzędzi
Dział II. Ludzie w biznesie
Bez odpowiednich ludzi dobry biznes jest trudny lub niemożliwy.
Spis treści: [N-I-01] – Narzędzie, II dział (Firmy i organizacje), 0x numer narzędzia
- Profil satysfakcji z biznesu i życia [N-II-01]
- Kryteria sukcesu w Biznesie [N-II-02]
- Ambicje – Siła sprawcza – Kompetencje [N-II-03]
- Biznesowa wartość osoby [N-II-04]
- Kierunki zaangażowania [N-II-05]
- Profil kluczowych ról w biznesie [N-II-06]: właściciel; 2. lider; 3. menadżer; 4. specjalista; 5. polityk organizacji; 6. człowiekLider – sześć kompetencji [N-II-07]
- Lider 20 kluczowych zachowań [N-II-08
- Menadżer – 10 kompetencji menadżera: [N-II-09]: Praca z celami; 2. Organizacja sukcesu i pracy własnej; 3. Planowanie; 4. Podejmowanie decyzji; 5. Komunikowanie się; 6. Motywowanie; 7. Delegowanie; 8. Koordynowanie; 9. Kontrolowanie; 10. Synergia i zespół
- Specjalista [N-II-10]
- Negocjator – sprzedawca [N-II-11]
- Polityk organizacji [N-II-12]
- Człowiek [N-II-13]
- Wiedza – Władza – Wpływ [N-II-14]: partnerstwo; 2. dominacja; 3. gra; 5. uległość; 5. rozpoznanie sytuacji
- VI filarów sukcesu [N-II-15]: cele i model sukcesu; 2. intencje; 3. energia osobista; 4. swoboda działania; 5. zasoby; 6. strategie
- Struktura myślenia o sukcesie [N-II-16]
- Charakter osoby – MBTI [N-II-17]
- Profile zachowań – PRISM [N-II-18]
- Poziomy rozwoju CVG-TMT [N-II-19]
- Predyspozycje do rodzajów zadań TMS [N-II-20]
- Osobowość – 14 cech [N-II-21]
- Charakterystyka relacji [N-II-22]
- Kluczowe talenty w biznesie [N-II-23]
- Odporność na bardzo trudne warunki działania [N-II-24]
- Zachowania w konflikcie [N-II-25]
- Profil motywacji [N-II-26]
- Kluczowe wartości [N-II-27]
- Styl kierowania innymi [N-II-28]
- Poziomy logiczne [N-II-29]
- Błędy i zniekształcenia w myśleniu biznesowym [N-II-30]
- Rodzic – Dorosły – Dziecko
- Gry w które gra dana osoba
- Role w zespole
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.